این کتاب سهم روانشناسی اجتماعی در ارتباطات از راه دور را بررسی می کند و به نوبه خود نحوه کمک مخابرات به روانشناسی اجتماعی را بررسی می کند. در کل تأکید بر تحقیقات و نظریه تجربی است. تاریخچه و پیشرفت تلفن با توجه ویژه به کاربردها و اثربخشی آن ، خصوصاً در مصاحبه و نظرسنجی ، مداخلات بحرانی و مشاوره و کنفرانس ها و تدریس ، مورد بحث قرار گرفته است. زمینه نظری استدلالهای اصلی کتاب ، با تمرکز بر ارتباطات غیرکلامی ، به ویژه نگاه ، ارتباط چشمی ، دیدن و بی دقتی ارائه شده است. تحقیقات نتیجه ، به ویژه انتقال اطلاعات و حل مسئله ، اقناع و ادراک شخص مورد بحث قرار گرفته است. روند همچنین شامل محتوا و سبک تعاملات مورد بررسی قرار می گیرد.بخش خاتمه تحقیقات اخیر در مورد آموزش و یادگیری از طریق تلفن را بررسی می کند.

این کتاب 13 چالش اصلی را که طراحان هنگام کار در مورد کارشان با آنها روبرو هستند را مشخص می کند و راهکارهای ارتباطی را ارائه می دهد تا یک طراحی بهتر و نه یک بحث بلندتر ، چیزی باشد که باعث ورود آن به جهان می شود.

این یک واقعیت است که همه ما می خواهیم طراحی فوق العاده ای را به جهان ارائه دهیم ، اما هیچ محصولی بدون انجام بررسی ها ، بازخورد و ثبت نام در بازار ، هرگز از آن خارج نمی شود. به عنوان یک طراح تعامل یا UX ، روند کلی پیشرفت سریعتر ، کار بیشتر و بحث کمتر را احساس کرده اید. وقتی که ما وقت خود را صرف ساخت کارهای هنری می کنیم ، به ایده های خود وابسته می شویم و واکنش احساسی یا بازخورد دادن از آن ، هنگامی که باید وقت خود را برای رمزگشایی و توضیح یا تطبیق طرح اختصاص دهیم ، بسیار آسان می شود. 

برقراری ارتباط با UX Vision به شما کمک می کند مهارت ها و الگوهای رفتاری را برای ارائه کار خود به روش های ترغیب کننده تر شناسایی کرده و به بازخورد همکاران و ذینفعان پاسخ سازنده تری دهید


سیراجون بررسی ,مورد ,روانشناسی ,کتاب ,ارائه ,اجتماعی ,روانشناسی اجتماعی ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر میلاد تهرانی|مشاوره خانواده|مشاوره زناشویی|مشاوره جنسی دانلود آهنگ جدید اخبار صنعت کولر اجنرال فراسو رایانه قصه فیلم و خبر | مرجع خبر های روز دنیا و دانلود فیلم و سریال ستارگان کنکور Golchin-Ahang بازی های مدرن وکلاسیک کامپیوتری